Ücretsiz 2 Haftalık Program ve 10 Aktivitelik Deneme Paketi için Hemen Tıkla!
12 Eylül

Kasper Kukla ile Zar Boyama Oyunu

Her oyuncuya bir Kasper kukla resmi ve renkli kalemler verilir. Çocuklar sırayla zar atarlar. Atılan zarın sayısına göre Kasper resmindeki zar sayılarına eş değer alanlar boyanır.

17 Nisan

Mandallı Kirpi Zar Oyunu

Küçük çocuklar kirpiye mandalla diken şekli verirler. Bunu yaparken, zar sayıları dikkate alınmaz.
Büyük çocuklar kirpiye mandal takarlarken, atılan zar sayısını dikkate alırlar. Zar oyunu: Sırayla oynanır.
 Çocuklar sırasıyla zar atarlar ve atılan zar sayısını dikkate alarak doğru mandalı kirpiye takarlar.
 Eğer bir çocuğun attığı zar sayısına uygun boşta mandal yoksa zar atma sırası başka çocuğa geçer. 6 mandalı takan çocuk kazanır.

17 Nisan

Kestane yaprağı Zar oyunu Yönerge

Her oyuncuya bir kestane- zar resmi ve renkli kalemler verilir. Sırayla zar atılır. Çocuklar atılan zar sayısına göre kestane resmindeki zar sayılarına eş değer alanları boyarlar.

07 Nisan

Midye ile sayı sayma oyunu Midye arama

Çocuklar içi kum ve midye dolu kapta midyeleri ararlar, kim daha çok midye buldu? Midyeler şekil ve boyutlarına göre sınıflandırılır. Çocuklar buldukları midyeleri sayarak. Midye kartlarının üzerine koyarlar. Büyük boy midye kartları 1’den 10’a sıralanır. İlgili sayı kartları yanlarına konulur. Küçük boy midye kartları üst üste dizilir ve çocuklar diledikleri bir kartı çekerek midyeleri sayarlar

07 Nisan

Kurbağa zar Oyunu

Kurbağa sayma oyununun rakamlarını print ederek 1’den 10’a kadar tek tek çembere yerleştiriniz ve kurbağa resimlerini de 1’den 4’e kadar çembere yerleştiriniz.
Birden fazla çocukla oyunu aynı anda oynayacaksanız 3 sıra yan yana oluşturabilirsiniz.
Zar atılır her kurbağa attığı zar sayısı kadar diğer çembere zıplar eşi olan çocukta rakam çemberinde bir sayı atla

06 Mart

Dinozor Oyunu

Her oyuncu bir dinozor alır ve onu renkli başlangıç ​​noktalarından birine yerleştirir. Oyunun amacı mümkün olduğunca çok yaprak toplayarak oyunu bitirmektir.

Hedef, ortada ki yaprak çelengine ulaşmaktır. Kim 10 yaprak toplayarak bitiş çizgisine ilk ulaşırsa o kişi kazanır.

Zar sırayla atılır ve örneğin beş atıldığında, herhangi bir yöne doğru beş alan ilerler, hedef alana ulaşan oyuncuya bir yaprak verilir. Oyuncu dinozoruyla bir yaprağın üzerine yani oyun noktasına inerse, hiçbir şey alamaz. Bir varış noktası başka bir oyuncu ile doluysa, başka bir rota araması gerekir veya oyun (round) dışı kalır.