Hangileri vücudumuza güç verir?”, “Hangilerini çok yersek hasta oluruz?” gibi sorularla çocuklar konuya yönlendirilir. Masaya hem sağlıklı hem sağlıksız yiyecekler yerleştirilir. Çocuklar yiyecekleri koklar, dokunur, tartışır.Bu yiyecek doğadan mı geliyor, fabrikadan mı?”
